Love versus Friends


La dracu’! Oamenii’s tampiti.

Daca mai aud un singur lucru’ legat de iubire cred ca o sa strang persoana aia de gat.

Iubirea= hormoni+ tensiune sexuala+sex

Prietenie= Tu+ El/Ea+ sinceritate

 

Singura diferenta dintre ele ar fi lipsa de sex dintr-o prietenie (asta daca nu esti prieten cu beneficii, care sunt mai greu de intretinut decat par. Cel putin din ce am auzit)

De fapt nu vreau sa vorbesc neaparat de iubire, vreau sa vorbesc de prietenie:

Mie mi se spune ca sunt sucita de cand ma stiu, dar nu eu sunt cea care practica monogamia in relatia de prietenie. Pur si simlu nu o pricep. De ce ai indeparta o groaza de prieteni, doar pentru a avea unu’ singur, cand ii poti avea pe toti. De ce? (ii poti avea pe toti?) Pentru ca prietenia nu are reguli de cuplu, iti imparti eu-l, dar ramai tu insuti, dar fara tragedia inselarii. Prietenia e sacra. Cred ca daca ar fi sa devin o persoana religioasa, probabil as slavi posibilitatea de a avea o conexiune cu toti ceilalti, de a suna pe cineva cand vrei sa plangi, cand vrei sa te plangi, cand vrei sa razi, cand vrei sa le spui ca te-ai indragostit, sau orice alta porcarie de gand care iti vine in cap, dar care stii ca ar fi ascultata macar de unul din ei…

Dar nu, lumea e dobitoaca. In loc sa fim creaturi logice, care chiar cauta conexiune (fiindca asa suntem noi programati, nu? Nu asa spunea un geniu decedat?), ei se inchid intr-o prietenie cu o singura persoana, dandu-i pe ceilalti la o parte.

Pai stiti ce, eu nu ma mai lupt, va dedic o melodie:

Din nefericire, doar refrenul si inca cateva versuri vi se potrivesc (voi, celor care va inchideti in voi si exasperati, dar nu-i nimic, refrenul e baza)

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

 

P.S: Isn’t life enough of a challenge? Then why do we keep adding more? Are we fuckin’ idiots?

 

Later Update:

Stiti, cred ca incep sa merg anti-love. Adica eu personal sunt inca minora, majoritatea prietenilor mei la fel, asa ca nu inteleg de ce toti sunt obsedati de iubitii/iubitele lor. Daca de acum imi fac griji legate de relatii complicate si dramatice, ce naiba o sa fac in 10 ani? Ca eu nu vreau casa aia mare din suburbie, cu iubitul din liceu care ma inseala si 2 plozi care ma urasc. Dar hei, poate sunt singura care gandeste asa din anturajul meu, cine stie, doar intotdeauna m-am vrut „special” :|.

Oricum, sper sa-mi mai treaca sentimentul constant de lovire a cuiva cu capul de un perete…

 

 

10 responses

  1. nu ar trebui niciodata, odata bagati intr-o relatie, sa ne indepartam de prieteni, trebuie sa fim ancorati intotdeauna si in lumea aia a prieteniei. cateodata lucrurile iau alta intorsatura cand ne privam de prieteni si ramanem legati de o singura persoana. la varsta ta e bine sa ai prieteni, nu iubiti (ce cuvant mai e si asta?).

    20 Ianuarie 2011 la 11:56

    • Mi se pare normal sa ai iubit/iubita la varsta mea, dar nu sa-ti dedici viata persoanei respective, de parca ai fi intr-o casnicie unde nevasta/sotu’ vine pe primu’ loc… La fel si cu BFF (best friends forever), inteleg sa ai o conexiune mai puternica cu o singura persoana, dar asta nu inseamna ca-i arunci la gunoi pe restul prietenilor. Dar unele persoane nu pricep chestiile astea si ma scot din sarite <_<

      20 Ianuarie 2011 la 13:36

  2. „asa ca nu inteleg de ce toti sunt obsedati de iubitii/iubitele lor” -> Ego.Un prieten nu ar avea de sa te minta,spunandu-ti ca esti foarte nu stiu cum , pentru a obtine ceva, nu?Asa ca saracii prieteni trec pe locul 2.Teoria mea: pastreaza-ti prietenii pentru ca persoane cu care poti avea relatii vei tot gasi.Un prieten adevarat, mai greu.Legat de prietenia cu o singura persoana…elitism poate?

    23 Ianuarie 2011 la 12:37

    • De elitism nu stiam, asa ca am folosit alt cuvant, cu ideea ca voi fi priceputa :).
      Exact asta le spun si eu, adica din moment ce suntem priteni (lucru’ care primeste un punct bonus pe scara principiilor mele) nu inteleg de ce m-ar minti sau de ce m-ar da la o parte pentru un iubit/ iubita.
      Mai ales daca relatia este una noua, nu vorbesc de relatii de cativa ani buni, in care oamenii au ajuns poate sa fie chiar si prieteni, fiindca isi cunosc defectele si inca se plac.

      23 Ianuarie 2011 la 13:35

  3. Stiu ca nu e corect dar iti raspund la intrebare cu alta intrebare.De ce un om de varsta a treia si-ar lasa sotia pentru o tipa tanara care ii spune ca e foarte bun la pat?:D.Unora le place sa fie mintiti.Mai ales daca minciuna vizeaza o frustrare pe care o are omul respectiv.Un prieten nu va face asta, va incerca sa te faca sa te simti mai bine, dar nu asa.

    23 Ianuarie 2011 la 14:24

  4. Inteleg ce vrei sa spui, dar exemplul tau poate avea si defecte. Desi vorbesti ipotetic, trebuie sa te gandesti si la personalitatea sotului si a sotiei (adica sunt persoane care au imbatranit fericiti impreuna sau oameni acri…). Si depinde si de mariajul lor, de felul in care se descurca cu varsta, caci multi nu-i fac fata, multi se agata de tinerete cu orice pretext.
    Dar inteleg totusi ce vrei sa-mi spui, adica un prieten este o persoana care-ti spune verde in fata cu diplomatie, in timp ce altii te pot minti in fata cu la fel de multa diplomatie, iar atunci, daca nu ne place adevarul, mergem cu minciuna.

    23 Ianuarie 2011 la 15:03

  5. Se pare ca in general omului ii placa sa mearga cu minciuna:)).Evolutia asta…

    23 Ianuarie 2011 la 15:07

    • Asa-i? Ce face din om :)). Ne transformam la loc in maimute in cateva secole

      23 Ianuarie 2011 la 15:30

  6. Mie imi este greu sa cred in iubire, insa cred si sper caci in domeniul asta pot sa sper, ca ceva se va schimba si voi vedea…
    Cu prietenii e greu. Odata ii ai si brusc te sexeaza pe la spate. Nu mai stii ce sa crezi. Am prieteni. Insa unul singur cred ca se apropie de ceea ce definesc eu a fi prietenul adevarat. Greu.

    28 Februarie 2011 la 16:37

    • Mie mi se pare enervanta iubirea, niciodata nu e ce si cum vreau eu…
      Cat despre prieteni, teoretic am unii destui de buni, dar parca tot lipseste ceva in anturajul meu… Sper doar sa aflu odata ce <_<

      28 Februarie 2011 la 17:26

Lasă un răspuns

