Primul meu Blog-meet


A fost ultimul blog meet din 2010 si s-a tinut intr-un local: “La Pasaj”, pe 23 Decembrie. (spatiul si timpul sunt ca fapt divers :))

Bineinteles, eram intimidata de moment si eveniment. Stateam in scaunu’ meu si nu spuneam nici pas, ascultam si inregistram…

Nu am fost extraordinar de multi, dar toti se cunosteau intre ei. Pe cand eu, il stiam pe Adi, de care m-am agatat iremediabil :))… La un moment s-au incins spiritele, toata lumea vorbea de ceva, iar apoi de altceva. Incercam sa tin pasul, dar bretonul imi intra constant in ochi, iar haina nu statea nicicum pe mine. Eram ametita (lipsa somnului, nu altceva) si incercam sa retin macar unul din blogurile spuse de colegu’ de langa…

Ca de obicei, am uitat instantaneu numele tuturor, lucru’ nu tocmai dragut, dar e unul din talentele mele atunci cand fac cunostinta cu cineva… Trecand peste, ideea mea era sa fiu tacuta, fiindca eram noua si toate cele :)… Si macar asta am reusit.

 

P.S: Asta a fost un fel de recenzi-opinie intarziata.

4 responses

  1. Sarbatori fericite, Cleena! Anul Nou cu sanatate, impliniri si ce mai vrei tu!

    28 Decembrie 2010 la 14:41

    • Multumesc pentru urari. Sarbatori Fericite si tie :).

      28 Decembrie 2010 la 16:07

  2. tuuu, cand ai fost la blog-meet? mie nu mi-ai zis nimic (si nici nu m-ai chemat >:P). hiii!

    30 Decembrie 2010 la 4:14

    • Cearta-l pe Adi :))
      El m-a anuntat cu o zi inainte, dar nu stia data, locatia…
      Asa ca m-a sunat cu o ora inainte, abia am avut timp sa-mi termin bradu’, daramite sa sun 😦

      P.S: ai mai fost la tweet-meet?
      P.S 2: N-ai somn?! De ce n-ai zis nimic. M-am uitat pe pereti pana la 5 fara un sfert :|.

      30 Decembrie 2010 la 7:38

Lasă un răspuns

