You think you’re smart? * ANULAT


Regret, dar cineva m-a tras de manecuta sa-mi spuna ca nu mai e valabil link-ul jocului :(.

Incercati mai tarziu, poate e doar pe perioada sarbatorilor, nu vroiau sa le rateze cei care devin dependenti :).

Am redescoperit un joc mai vechi. E logic.

Este o poveste in care tu trebuie sa rezolvi diferite ghicitori, ecuatii… Iar eu ma chinui la el de o gramada de timp si am reusit si sa-l termin cu putin ajutor. O sa dau si un site cu raspunsuri si explicatii, din moment ce unele nu au asa multa logica ca altele, dupa parerea mea.

Adica era o bucata de text, nici acum nu stiu de pe ce planeta, in care tu trebuia sa-l decodifici cumva, iar apoi sa aranjezi literele sa-ti dea o strofa… Oricum, aiurea!

E amuzant daca te chinui la el si nu daca pui raspunsul direct. Dar faceti cum vreti :D.

E in engleza, apropo.

Dovedeste-ti logica

Raspunsuri si Explicatii

* Te crezi destept?

2 responses

  1. go figure…nu mai este disponibil si n-am apucat sa-l termin…

    13 Decembrie 2010 la 11:52

    • Imi pare rau :))… A fost disponibil cand am postat articolul. Chiar nu ma asteptam la asta :(, era chiar tare…

      13 Decembrie 2010 la 13:58

Lasă un răspuns

