DEPLANGERI!… si un fel de recenziopinie


Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

 

 

Am o stare, in care nici macar sa-mi deplang existenta nu sunt in stare. Patetic! Deci fiti atenti, veti intalni limbaj de pauza pentru clasa a XI-a, nevoie de somn si nevoia de a lovi perna in repetate randuri:

Tocmai am vizionat un film, Easy A, si vreau sa-i fac o recenzie, dar mai tarziu, si sa bat campii.

Am o stare dubioasa. Imi verficam conturile de socializare vechi pe care mai intru pentru ca, ma credeti sau nu, am intalnit persoane foarte calumea pe ele. Si nu erau disperati, nebuni, pedofili, criminali in devenire sau mansarde nemobilate…

Oricum, ideea era ca am descoperit un numar mare de tipi de 40 de ani din Turcia care ma asalta cu mesaje, o pustoaica (sper eu) de 13 ani care tocmai mi-a facut o declaratie de dragoste, una modesta, ce-i drept, dar era scrisa corect, asa ca ma tem 😐.

Apoi ascult intruna doar John Mayer de cateva zile, lucru urat de tot, din moment ce e unul din artistii aceia care ma aduce la realitate. Iar eu, adica pestisorul din mine, moare asfixiat in realitate, are nevoie de apa viselor ca sa supravietuiasca… Ca sa nu mai vorbesc ca au fost niste saptamani grele. Si aici nu vreau sa spun ca le-am carat in spate la propriu, ci doar ca au fost dificle, motivele fiind multe, dar nu grave. Deci wtf?

 

Acum sa revenim la film.

Easy A: Practic, e vorba de o tipa care ajunge sa fie platita de orice ratat din scoala, ca sa spuna ca s-a culcat cu ei. Chestia e ca ea e virgina, e superba (Emma Stone), e desteapta, e haioasa rau, dar e invizibila in scoala ei. Ca de obicei, hollywoodul imi pune o tipa perfecta, la prima vedere, sa joace rolul unui “outsider”. Dar trecand peste, tipa joaca impecabil rolul de zapacita clasica. Comportamentul ei cand e acasa e plagiat dupa o dupa-amiaza de a mea, iar prietenii ei sunt ciudati rau.

Ideea filmului e amuzanta, titlul e destept ales, daca stii ce spune, iar povestile implicate in scenariu ar fi putut sa fie ceva mai dezvoltate. Aici ma refer la cele amicale si la chestia dintre ea si profesor.

Parintii ei sunt criminali, iar Stanley Tucci nu e degeaba printre actorii mei favoriti. Adica sincer, cine stie un film in care el sa o fii dat in bara ca actor? Eu nu.

Cam atat despre film. In mare e o comedie adolescentina, cu cateva picaturi de drama si romantism. Nu e un film destinat doar minorilor, intrucat am citit o groaza de discutii pe imdb, varstele celor care l-au vizonat fiind cuprinse cel mai mult intre 20-25 si 35-40.

 

😐 going on :), hopefully.


 

 

Am o stare, in care nici macar sa-mi deplang existenta nu sunt in stare. Patetic! Deci fiti atenti, veti intalni limbaj de pauza pentru clasa a XI-a, nevoie de somn si nevoia de a lovi perna in repetate randuri:

Tocmai am vizionat un film, Easy A, si vreau sa-i fac o recenzie, dar mai tarziu, si sa bat campii.

Am o stare dubioasa. Imi verficam conturile de socializare vechi pe care mai intru pentru ca, ma credeti sau nu, am intalnit persoane foarte calumea pe ele. Si nu erau disperati, nebuni, pedofili, criminali in devenire sau mansarde nemobilate…

Oricum, ideea era ca am descoperit un numar mare de tipi de 40 de ani din Turcia care ma asalta cu mesaje, o pustoaica (sper eu) de 13 ani care tocmai mi-a facut o declaratie de dragoste, una modesta, ce-i drept, dar era scrisa corect, asa ca ma tem K.

Apoi ascult intruna doar John Mayer de cateva zile, lucru urat de tot, din moment ce e unul din artistii aceia care ma aduce la realitate. Iar eu, adica pestisorul din mine, moare asfixiat in realitate, are nevoie de apa viselor ca sa supravietuiasca… Ca sa nu mai vorbesc ca au fost niste saptamani grele. Si aici nu vreau sa spun ca le-am carat in spate la propriu, ci doar ca au fost dificle, motivele fiind multe, dar nu grave. Deci wtf?

 

Acum sa revenim la film.

Easy A: Practic, e vorba de o tipa care ajunge sa fie platita de orice ratat din scoala, ca sa spuna ca s-a culcat cu ei. Chestia e ca ea e virgina, e superba (Emma Stone), e desteapta, e haioasa rau, dar e invizibila in scoala ei. Ca de obicei, hollywoodul imi pune o tipa perfecta, la prima vedere, sa joace rolul unui “outsider”. Dar trecand peste, tipa joaca impecabil rolul de zapacita clasica. Comportamentul ei cand e acasa e plagiat dupa o dupa-amiaza de a mea, iar prietenii ei sunt ciudati rau.

Ideea filmului e amuzanta, titlul e destept ales, daca stii ce spune, iar povestile implicate in scenariu ar fi putut sa fie ceva mai dezvoltate. Aici ma refer la cele amicale si la chestia dintre ea si profesor.

Parintii ei sunt criminali, iar Stanley Tucci nu e degeaba printre actorii mei favoriti. Adica sincer, cine stie un film in care el sa o fii dat in bara ca actor? Eu nu.

Cam atat despre film. In mare e o comedie adolescentina, cu cateva picaturi de drama si romantism. Nu e un film destinat doar minorilor, intrucat am citit o groaza de discutii pe imdb, varstele celor care l-au vizonat fiind cuprinse cel mai mult intre 20-25 si 35-40.

J

 

2 responses

  1. dont worry!! u’ll go on!! e lipsa asta de soare !! de aici ni se trage! se zice ca iarna datorita lipsei soarelui corpul o ia razna! :))

    30 Noiembrie 2010 la 12:15

    • pai al meu e nebun de legat in orice sezon, deci faptul ca mi se mai adauga si o stare de „zahar”… 🙂

      30 Noiembrie 2010 la 12:33

Lasă un răspuns

