Banc – Life is life


Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Am crapat de ras astazi la scoala dupa ce mi-am amintit bancul :))… asa ca m-am gandit sa-l impart.

Presedintii Frantei, Italiei si Romaniei erau intr-un avion. Si toti se laudau cu popoarele lor. Presedintele Frantei spune: poporul meu ma adora si o sa va demonstrez: asa ca se arunca din avion si striga “life is life”, iar poporul il prinde. Apoi vine presedintele Italiei, care face la fel: “life is life” si poporul il prinde. Doar nu o sa se lase presedintele Romaniei mai prejos, asa ca se arunca: “life is life!!!”, iar poporul la unison cu brichetele in aer: “Na naah nananah”…

E si mai amuzant intr-un moment cheie ^_^…

6 responses

  1. Haaa, asta nu e banc auzit de la mine? 😀

    11 Octombrie 2010 la 2:00

    • Nu stiu, poate. Stiu ca l-am auzit mai demult, iar apoi l-a spus cineva la scoala si mi-a trezit amintiri :))

      11 Octombrie 2010 la 13:27

  2. mihaela13o

    Super! :))

    13 Noiembrie 2010 la 15:57

    • In sfarsit cineva de acord cu mine :))

      14 Noiembrie 2010 la 1:18

  3. Oricum ca sa fie amuzant trebuie sa ai si atmosfera potrivita :)). Mi-a placut. Frumos si blogul , background`ul ma relaxeaza si imi place.

    16 Noiembrie 2010 la 16:20

    • Mie oricum imi plac bancurile, asa ca nu am nevoie de momente cheie, dar unii au 🙂
      Si eu care ma gandeam sa-mi schimb background-ul fiindca m-am saturat de el :D. Acum o sa-l mai tin putin :).

      16 Noiembrie 2010 la 18:52

Lasă un răspuns

