Urasc Razboiul!


Vizionam un filmulet cu stirile din America, unde comemorau atacul din 11 septembrie. Si eu, ca o adolescenta enervata ce sunt, am inceput sa ma agit intrebandu-ma  de ce mama naibii exista razboiul?

Da, pricep ca asa se capata pamant si resurse si alte c******* cruciale pentru o societate. Dar nu ar putea sa se razboiasca liderii intre ei. Stiti voi, o partida pe viata si pe moarte intre doi oameni, nu doua milioane de oameni. Ca doar de, oricum sunt o gramada care ar vrea sa se sinucida pentru tara, asa joaca ceva in doi… Ca sahul, ca doar e relativ inofensiv… Si daca chiar vor sange, atunci pot incerca ceva cu cutite aruncate de la 11 metri sau primul glont de la 11 metri sau clasicul “Nu te supara, frate”! Variantele sunt nelimitate…

Oricum, mesajul meu plin de nervii e: IDIOTILOR!

Desi am incercat sa inteleg motivul razboiului, unul care sa aiba sens si care sa nu fie scuza patetica a unui om marunt care incearca sa acopere alte lipsuri, tot nu am gasit.

Asadar, luminati-ma?!

7 responses

  1. Ovidiu

    Razboiul e singurul pretext si una daca nu chiar poate cea mai buna sursa de a se imbogati marii „cheaburi” ai lumii.Si nu o sa fie niciodata „pace” ca nu are cum, cel putin cat mai e petrol in Orient, Americanii tot acolo stau .E mult mai complicata treaba,oricum de asa zisi ” teroristi” o sa mai auzim vreo cativa ani :))..

    12 Septembrie 2010 la 16:45

    • Stiu ca treaba e complicata, dar asta nu inseamna ca nu ma enerveaza.
      Oricum, nu e ca si cand cred sau sper ca voi schimba lumea… Desi ar fi frumos ca cineva sa reuseasca lucrul acesta 😀

      12 Septembrie 2010 la 19:11

      • Ovidiu

        De schimbat se va schimba ea, dar nu in bine din pacate, oricum, asta e.Era o vorba : noi cu noi, ei cu ei :)).

        12 Septembrie 2010 la 23:59

      • Esti optimist, am reusit sa dau numai peste eu cu eu, ei cu ei… Notiunea de „noi” se cam duce de rapa, cel putin prin cateva din locurile pe care le frecventam 🙂
        Desi, ai dreptate cu schimbarea, nu prea sunt sanse sa fie una buna…

        13 Septembrie 2010 la 7:39

  2. Ovidiu

    Nici nu am zis ca va fi una buna , cat despre fraza respectiva nu am zis la singular, am facut fraza la plural pentru a face diferenta dintre cele 2 societati, adica cei care ne conduc si restul , adica noi cei care oricum nu avem nici o putere

    13 Septembrie 2010 la 12:00

    • Am inteles ce ai vrut sa zici :).
      Apropo, am dat o tura pe blogul tau si-mi place, nu te deranjeaza daca te adaug la blogroll, nu? 😀

      13 Septembrie 2010 la 14:21

  3. Ovidiu

    Nu, doamne fereste..:D.. :))

    13 Septembrie 2010 la 23:07

Lasă un răspuns

