Auto-Motivare?!


Cum poti sa te auto-motivezi? Desi sunt o idioata (idealista) pana in panzele albe, idiotenile (ideile) mele raman de cele mai multe ori pura fictiune.

Am in cap, de ceva vreme, un plan. De fapt am mai multe, dar cateva din ele au sens si se leaga impreuna, astfel ca ar putea iesi ceva. Dar am nevoie de ajutor, dar nu in punctul acesta din „plan”. Singura chestie e ca am nevoie de motivare pentru a continua. Am nevoie sa aflu cum as putea sa merg mai departe, sa-mi mentin interesul, sa nu ma dau batuta. Sunt o fire careia nu-i place sa se lupte, care se plictiseste repede. Pe scurt, sunt inca o adolescenta care nu are notiunile de “lupta pana la capat, orice ar fi”  sau “fa-o sa fie o responsabilitate, astfel incat sa o duci pana la capat”.

Acum, in clipa de fata, sunt entuziasmata, dar voi mai fi asa maine? Sau saptamana viitoare? Sau lunile urmatoare? Lucrul acesta cere efort. Mai cere sacrificiu, va trebui sa muncesc mai mult daca vreau sa devina real.

Deci, voi cum faceti asta? Cum va mentineti interesul? Cum va convingeti sinele sa mearga pana la capat?

P.S: Jim stia ce spune: Odata ce incepi nu mai e motivatia cea care te ajuta sa termini, ci obisnuinta de a face lucrul acela. Pe hartie toate bune si frumoase, dar in practica cum il obligi/faci sa devina un obicei?

4 responses

  1. Foarte bine ai pus problema . Parerea mea este ca fara vointa nu poti termina un razboi , ca sa o luam pe panta aceasta , este un exemplu foarte bun . Cand te vezi singura/singur in fata inamicului nu cred ca vei spune gata m-am plictisit , sunt sigur ca vei duce treaba la bun sfarsit . Totusi si eu fac acelasi lucru uneori , mai ales cand lucru ceva pentru mine , uneori las treaba de jumatate si acolo se asterne praful pe ea .

    30 August 2010 la 23:52

    • In sfarsit iti raspund :)… Mai bine mai tarziu decat niciodata:P : Si de ideile mele se alege praful, de cele mai multe ori, dar ideea era ca nu stiu cum sa pastrez scanteia de entuziasmare… Probabil ca acest lucru il inveti in timp, atunci cand iti pui in ordine prioritatile.

      2 Septembrie 2010 la 22:59

  2. Citind postul tau mi-am amintit de un filmulet, vazut mai demult :). Sper sa iti placa.

    16 Noiembrie 2010 la 16:23

    • Cat de tare =))… Bietul de el, macar reuseste pana la urma, s-a motivat pana la capat si a primit si o contuzie cadou 😀

      16 Noiembrie 2010 la 18:58

Lasă un răspuns

