Seriale… #1


De la începutul anului acesta mi-am pus în cap să vizionez seriale. De atunci am urmărit şi încercat o grămadă de seriale, unele mai interesante ca altele, aşadar mi-am făcut o listă cu descrierea serialului, părerea mea şi nota dată de mine serialului. Şi m-am gândit ca până la urmă să o postez, dar având în vedere că trebuie să mai lucrez la detalii, voi posta câte un serial sau două pe post.

Grey’s Anatomy (Anatomia lui Grey)– E vorba despre un spital şi nişte tineri, la începutul serialului se află pe ultima treaptă a doctorilor, adică interni. Prezintă lupta lor spre visul lor de a deveni chirurgi, precum şi viaţa lor; De la motivele pentru care au ales să devină doctori, până la viaţa amoroasă, care cred că reprezintă aproape jumate din toată acţiunea petrecută. Aici, toată lumea se culcă cu toată lumea… din greşeală, bineînţeles.

E o dramă medicală în toată regula, e întortocheată, dar reuşeşte să-şi păstreze sensul până în cele mai mici detalii. Din partea mea e un 10 cu minus, minusul fiind pentru dramele mult prea dramatice…  Am consumat o tonă de serveţele în cele 6 sezoane, care încă continuă începând din toamnă…

House MD (House MD)– E vorba despre un geniu, care întâmplător e doctor. El, împreună cu echipa lui (o tipă drăguţă, pare aproape perfectă, un tip de culoare, cam ambiţios, şi un englez cu freză faină), conduc o secţie de “Diagnosticări”. Ei dau de cazuri ciudate, aproape imposibile. Acţiunea se mai învârte şi în jurul vieţilor lor personale, care sunt la fel de întortocheate ca în Grey’s Anatomy. Şi să nu uităm de adicţia personajului principal, care-l poartă în multe locuri ciudate, ale minţii lui şi nu numai… Şi nici nu cred că trebuie să-i mai menţionez replicile absolut geniale…

Un serial care nu dezamăgeşte. Acţiunea nu slăbeşte deloc, în nici măcar un episod, nu te poţi plictisi. Apare sezonul 7 toamna asta şi primeşte un 10 de la mine.

“That was Fritz”

Lasă un răspuns

