La Multi Ani, blogule!


Tocmai mi-am dat seama ca in 4 august am implinit un an pe wordpress. M-am gandit sa-l comemorez printr-un post. Stiti voi, cate o urare pe ici colo, un zambet pentru ca a imbatranit un an alaturi de mine, pustoaica ce scrie baliverne din ani in pasti :)…

I-as canta, dar monitorul meu e relativ nou si deja zgariat, nu pot risca mai mult de atat… Ii scriu, deci sper ca va fi multumit 😛

A reusit sa convinga niste bobocei sa iasa, blogul meu, iar unii s-au si deschis, dar inca mai are multe de invatat :

8 responses

  1. sa-ti traiasca! 🙂

    8 August 2010 la 19:15

    • Multumesc! ^_^

      8 August 2010 la 21:02

  2. La Multi Ani pt el si din partea mea:)

    15 August 2010 la 20:50

    • Multumesc frumos! ^_^

      16 August 2010 la 8:46

  3. la multi ani, blegule! hihi! :*

    21 August 2010 la 0:29

    • Uneori mai e si bleg :P, dar din ce in ce mai rar :)…

      21 August 2010 la 10:54

  4. Cleena, ai facut o cacofonie ( pustoaica care)! Dar in fine, la multi ani!

    15 Septembrie 2010 la 22:04

    • Intr- adevar :)… Mersi 😀

      16 Septembrie 2010 la 13:24

Lasă un răspuns

