DEPLÂNGERI=> O da, coincidenţele există…


… ca să mă enerveze pe mine.

Aveam unul din momentele mele de visare absolută la nemurirea sufletului, nu doar al meu, şi nu era chiar filozofie ceea ce se întâmpla în mintea mea. Aşa că mi-am pus o dorinţă, una insipidă şi puerilă, ca să-mi mai dea un răgaz de visare pentru următoarele zile, săptămâni, luni (perioada oscilează în funcţie de dorinţă)… Şi ghiciţi ce? Exact în clipa aceea, afurisită clipă, cade grămadă din cer o stea căzătoare.

Reacţia mea?: Stare perplexă, urmată de un „wtf”, urmată de ceva entuziasm răsărit din nimic.

A doua zi, bine-dispusă, zâmbăreaţă, plec afară. Cu ce mă aleg? Cu o ploaie, fără umbrelă, cu un tricou alb…Per total, DEZASTRU!

Spre finalul zilei, ceva nervi acompaniaţi de glăsciorul mamei.

Deci, eu ştiam că stelele căzătoare îndeplinesc dorinţe, nu ţi le ruinează până la sânge…

Ce lume crudă.

6 responses

  1. Ei hai, ca nu e chiar atat de rau, micuta exagerata ce esti! Heheh! 😀

    p.s. Sa stii ca ploaia aduce belsug. „Nu ai cum sa vezi curcubeul daca nu ai vazut intai ploaia.”

    25 Iunie 2010 la 3:55

    • Cine ma viziteaza, la asta nu ma asteptam 😛 🙂

      Prefer sa nu vad curcubeul daca trebuie sa ma prinda ploaia mai intai, cred :P… Cel putin depinde de ploaie si de momentul in care ma prinde :).

      25 Iunie 2010 la 12:52

  2. Te am in reader, deci stiu ce scrii si cand scrii, stau mai greu, insa, la capitolul „comentat”. 🙂

    Nu cred ca e vorba neaparat de „sa te prinda ploaia”… Ideea e ca nu poti stii ce e frumos daca nu ai vazut si lucrurile mai urate, altfel n-ai stii sa faci diferenta.
    Io am tot felul de teorii si continui sa o repet pe aia cu „credinta”. Nu m-apuc sa tratez subiecte religioase ca stii bine ca nu sunt deloc in tema. Coelho spunea ca: „Daca iti doresti ceva cu adevarat, tot Universul va conspira pentru a te ajuta la indeplinirea acelei dorinte.”
    Bafta, scumpo si ai mai multa incredere in tine!

    2 August 2010 la 5:39

  3. Simon

    @ Andra: Deci totul in jur este o mare CONSPIRATIE!!!!
    I knew it! I knew it! I knew it! :)))))

    @ Georgiana: Ploaie? Tricou alb? Hmm … Sunt sigur ca dorintele unora s-au indeplinit in acea zi 😀

    14 August 2010 la 14:01

    • Mi-as fi dorit ca universul sa conspire la teleportarea mea… Dar vad ca nu ma asculta cand il rog ceva, face numai ce vrea cu evenimentele nefericite sau fericite <_<.

      14 August 2010 la 15:12

  4. Simon, da da da. :))))

    25 August 2010 la 17:58

Lasă un răspuns

