Greg Pritchard versus Susan Boyle


Vreau sa vizionati urmatoarele filmulete si sa-mi spuneti parerea voastra. Eu una sunt uimita. Stiti ce nebunie a declansat Susan Boyle cu talentul ei. Ei bine, vizionati un alt talent.

Cum spunea cineva, Greg Pritchard te duce cu gandul la Jack Sparrow, dar nu si aici…

Iar Susan Boyle a fost imediat luata peste picior, imediat ce-a inceput sa vorbeasca, dar nu pentru mult timp…

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
2 responses

  1. Oh dear God! Mi s-a făcut pielea găină!
    Îmi plac la nebunie exemplele astea în care e clar că ambalajul nu contează. 🙂

    15 Iunie 2010 la 13:56

    • Exact aceeasi senzatie am avut-o si eu cand i-am ascultat :).

      15 Iunie 2010 la 14:58

Lasă un răspuns

