Adio!?… pentru moment


Unde eşti? Ştii, am o inimă, ştiu că ai luat-o cu tine, dar nu-ţi fă griji, voi veni după ea. Nu vreau cu niciun preţ să rămână la tine. Mi-ai luat viaţa, sufletul, acum şi inima? Impertinenţa ta mă cam răneşte, dar o să te ajung din urmă. O să te găsesc şi o să-ţi demonstrez că am dreptate, că iubirea există şi că iubeşti, poate nu pe mine, tu nu mă mai iubeşti, dar în mod ironic încă mai crezi în ea. Ceea ce e absurd, deci care e problema ta de fapt?! Bineînţeles, eu sunt cea lacrimogenă, doar îmi pasă, nu?

Venind vorba, ştii unde e inima mea, de fapt? E acolo undeva, s-a aruncat în mare şi-a început să înoate departe de tine şi de scepticismul tău enervant. E adevărat! Am martori. Nu, ei nu prea vorbesc defel, sunt nişte martori mai tăcuţi…

Nu mă crezi, atunci pleacă în larg şi o vei găsi pitită sub o piatră sau coral, stând departe de oamenii ca tine care vor doar să o distrugă. Adică nu înţeleg cine vă credeţi. Chiar, cine te crezi?… A, da, te crezi mai presus, lucru care spune multe despre tine, fie că vrei, fie că nu.

Spre fericirea mea, a plecat după speranţă, ea nu poate fi găsită decât dacă crezi cu adevărat în ea. Aşa că ştiu pe ce insulă să o caut, cheia cufărului e la mine, iar X-ul de pe harta ta este de fapt fals… Dar cândva tot ne vom regăsi, deja te văd, dar tu nu mă zăreşti căci încă nu ştii să te uiţi, dar când vei învăţa, vei veni alergând doar de dragul amintirilor din trecut… Dar până atunci, îţi trimit o vedere.

XO XO XO,

zOeY

Lasă un răspuns

