„Knock Knock”- See you soon


O sa merg la Bucuresti pentru cateva zile cu ocazia unei nunti importante… Nu am mai fost de anul trecut, dar se pare ca nu o sa vizitez nimic pentru ca nu o sa am timp. Si-mi place la nebunie parcul Cismigiu, deci nu e corect. Probabil ca o sa ma strecor afara dupa drumul ala infernal de 6 nenorocite de ore, ca sa iau si eu putin aer curat. Bine, nu va fi curat deloc, dar cel putin voi putea sa aleg eu directia.

Venind vorba, sper sa nu dau de multi nebuni, am auzit tot felul de povesti fantastice in ultima vreme. De fapt, am avut parte de unele chiar eu, dar o sa povestesc detaliat cand vin. Asta daca reusesc, cu toata nebunia din casa si cu toata nebunia de la scoala, ma cam indoiesc ca voi face ceva…

Cat despre blog, aproape ca-l las sa moara. Sunt intr-un fel inca pierduta, pentru ca am o multime de chestii semi- fictionale, povestioare aiurite si poezii pierdute pe care vreau sa le postez, dar nu stiu pe ce sa-mi axez blogul. Adica trebuie sa intre la o categorie, nu-i asa? Gen: intamplari cotidiene si poate rar ceva personal sau stiri din lumea interlopa sau chestii pur personale presarate cu cate o poezie pe ici, colo… Eu vreau de toate, numai ca ar fi aiurea, nu-i asa? Sau poate le pot incadra…

Oricum, va scriu in cateva zile, cel mult o saptamana. Iar acest articol este de „see you soon” ^_^. Impreuna cu o melodie foarte draguta:

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Lenka – Knock Knock (with lyrics)„, posted with vodpod

2 responses

  1. Place melodia. Peste o saptamana ajung si eu in Bucuresti.

    20 Mai 2010 la 14:41

    • Eu am ajuns si am plecat, o vizita scurta, spre nefericirea mea…

      21 Mai 2010 la 21:05

Lasă un răspuns

