Deplângeri


Mă plâng mult. Dar nu cred că pot fi condamnată din moment ce toată lumea face lucrul acesta. Ştiu că nu mă credeţi, căci voi sunteţi perfecţi şi trăiţi în universuri paralele în care perfecţiunea există. Dar nu despre asta vreau să vorbesc. Astăzi, acum, vreau să mă plâng, să mă lamentez cu privire la viaţa mea insignifiantă:

–          Aş vrea să nu mai fiu lovită în cap cu umbrele, căci ştiu că e trotuarul îngust, dar văd că “tu” ai peste 1 metru 70, în timp ce eu mă agăţ disperată de 1’ 60, deci ai putea să faci tu efortul de a-ţi ridica mâna şi nu să fac eu mersul piticului în jurul tău…

–          Aş vrea ca voi, maşinuţe “fără” şoferi să nu mă mai stropiţi ca-n desene animate, din cap până în picioare, cu apă şi noroi. Ştiu că ar trebui să se facă o petiţie împotriva smiorcăiţilor ca mine, dar nu mă pot abţine să nu vă înjur când pantalonii mei îşi schimbă neaşteptat culoarea…

–          Aş vrea ca neuronii mei să se faca simţiţi şi prin alte metode, în afară de durere. Aşa că aştept un “Time Out!”.

–          Aş fi vrut să nu moştenesc doar genele recesive din familia mea. Aici mă plâng degeaba, deja s-a întâmplat sau se va întâmpla… Cele mai enervante fiind apucăturile moştenite :D. Şi încă câteva chestii care implică ceva cu imunitate şi lentile…

Nu ştiu ce credeţi voi, dar eu mă simt mai bine deja. De acum încolo îmi voi pune lamentările în posturi speciale care pot fi ocolite de cei care nu vor să mă asculte (adică să mă citească).

Îmi pare rău pentru orice inconvenient creat, cel puţin pentru câteva dintre ele… 😀

4 responses

  1. tocmai am lansat un concurs de scris pe blogul meu .mi-ar place sa participi. o zii de care sa nu te plangi 🙂

    13 Mai 2010 la 17:03

    • Mersi de informare… Voi trece pe acolo, sper sa-mi vina inspiratia 🙂

      17 Mai 2010 la 14:54

  2. Sa te plangi. Sa plangi. Ajuta la imbunatatirea lucrurilor.

    20 Mai 2010 la 14:43

    • Asa-i? Stiam eu ca e un motiv pentru care e bine sa te plangi. 🙂

      21 Mai 2010 la 21:06

Lasă un răspuns

