BANDS ♪~♪… I


Incepusem un fel de concurs presonal: aici… I,      aici… II,      aici… III :

Am început cu Smashing Pumpkins, care nu m-au impresionat extraordinar de mult, dar mi-au plăcut, mai ales “Everlasting Gaze”, “Eye”şi “Untitled”.

Sex Pistols au fost destul de buni, “Anarchy in the U.K” mi-a plăcut cel mai mult dintre cele ascultate de mine.

De la Led Zeppelin mi-a plăcut “Battle of the evermore” şi încă câteva mai cunoscute…

Jefferson Airplane cu “Somebody to love”

The Black Crowes sunt geniali. Până acum îmi plac o grămadă de melodii: “Twice as hard” şi “Only a fool” sunt favoritele mele, iar “Jealous again” sau “By your side” sunt la fel de bune.

The rolling stones m-au dat peste cap. Le-am ascultat toată discografia, lucru ce nu mi-a luat puţin timp (deşi recunosc că am mai sărit câteva melodii care nu păreau prea promiţătoare). Oricum, câteva melodii ar fi: “Paint it black”, “Let’s spend the night together”, “You can’t always get what you want”, “Blinded by rainbows” şi multe altele…

Guns ‘n Roses: “Sweet child ‘o mine”, “I don’t care about you”, “Knocking on heavens door”…

Yellowman… mă distreaza ritmurile lui reggae, îmi amintesc de phineas si ferb (cartoon ^_^)… “Enjoy it girls”, “A love we a deal with”

Scissor Sisters îmi plac la nebunie aproape… “I don’t feel like dancin’” e favorita mea… îmi mai plac şi “She’s my man”, “I can’t decide”.

LemonHeads sunt destul de ok, mai ales: “Into your arms”, “Rudderless”, “Big gay heart”. “It’s all true” şi altele…

Eagles sunt foarte buni, genul pe care-l ascult, deşi melodiile lor mi se par destul de lente, majoritatea cel puţin… “After the thrill is gone”, “Best of my love”, “Hotel California” (ştiu melodia de o viaţă, dar nu ştiam cine o cântă <_<), “Hole in the world”, “I can’t tell you why”, “The long run”…

White Zombie nu mi-au placut… regret. Oricum nu am ascultat decât vreo două melodii, iar apoi m-a luat durerea de cap.

Cypress Hill sunt aşa si aşa, câteva versuri bune şi cam atât. Nu prea mă am eu cu hip-hopul… că vorbeam de melodii ciudate: “Insane in the brain”. E destul de tare totuşi :).

Queen sunt buni, normal :)… “Bohemien rapsody”, “Another one bites the dust”, “Somebody to love” (again), “We will rock you” (you got mud on your face, you big disgrace…), “We are the champions” şi altele…

Ratt e prea “rock” pentru mine. Fata de “white zombie”, ei sunt o îmbunătăţire, dar nu mi-au plăcut la nebunie… “Over the edge”, “Live for today”…

De Whitesnake am auzit. Adică ştiam de câteva melodii de la ei. “Here I go again”, “Is this love”…

The Cars sunt acceptabili. “Bye bye love”, “I’m not the one”, “Why can’t I have you”, ”Tonight she comes”, “You are the girl”…

Korn sunt ciudaţi. Sincer :|. Melodia “word up” îmi place, nu e prea rock, dar restul sunt weird (un exemplu ar fi “dead bodies everywhere” unde urlă titlul încontinuu, lucru care e creepy rău)… “freak on a leash” sună bine totuşi.

Alice in chains mi se par simpli. Nu mi se pare nimic revoluţionar în muzica lor, dar nu cântă nici rău. “Got me wrong“ e veche şi o ştiu, îmi plăcea :)…

The bee gees au melodii haioase. Ştiu că e un adjectiv ciudat pentru o formaţie, dar na! :)… “Alone” (am crescut cu ea, nu aveam habar că ei o cântă :|), “Guilty”, “Immortality”, “Love me”…

Black Flag nu mă încântă… “Six pack” şi “You’re not evil” sunt în regulă, relativ.

Blind Melon sunt ciudaţi. Îţi dai seama de asta şi după nume :))… “Tones of home”, “Paper scratcher”.

The doors. Imi place melodia “People are strange”, restul sunt doar ok.

The Cranberries sunt destul de buni, mai ales “Linge”, “Ode to my family”, “Zombie” şi “Promises”.

50 Cent: are melodii ok, nu mă dau în vânt după el: “Candy shop”, “Baby by me” şi încă câteva mai vechi, dar cărora nu le ştiu titlul…

Blur: sunt ciudaţei, dar merită ascultaţi… “For tomorrow”, “Miss america”, “Villa rosie”…

Gorillaz: nu sunt chiar genul meu… dar “Superfast jellyfish” şi “Melancholy hill” sunt haioase.

Madonna: ei bine, e “regina popului”, deci are şi ceva muzica bună la activ, ca de exemplu: “American Pie”, “Die another day”, “The power of good-bye” şi altele…

Matchbox 20: îmi plac… am o dorinţă necontrolată de dat din cap când îi ascult, mai ales pe melodiile: “How far we’ve come”, “All your reasons”, “Long day”, “Push”… mai pe scurt, albumul lor din 2007 e genial, cred că am găsit doar vreo două melodii care să nu-mi placă ^_^.

Pink: îmi plac la nebunie unele melodii, iar celelalte mă lasă mască … “So what”, “Funhouse”, “Sober”, “Ave mary A”…

Prince: mi se pare o combinaţie de Abba, Alphabeat, Michael Jackson şi încă câteva voci… ciudaţi, dar acceptabili: “Diamonds and pearls”, “Thieves in the temple”…

3 responses

  1. Ion

    Cypress Hill sunt aşa si aşa, câteva versuri bune şi cam atât. Nu prea mă am eu cu hip-hopul…

    Cypress Hill: că vorbeam de melodii ciudate: “Insane in the brain”. E destul de tare totuşi .

    Nu prea le ai cu hip-hopul dar ai inscris Cypress Hill de doua ori. Si nu au doar cateva versuri bune, sunt cam singurii care abordeaza subiecte serioasa intr-un mod mai putin serios. Si o fac extraordinar!

    9 Martie 2010 la 21:39

    • ironic :))… inseamna ca le-am gasit albume diferite fara sa-mi dau seama, deci nu toate albumele lor sunt aiurea, trebuie sa fiu mai atenta 😀

      10 Martie 2010 la 6:58

  2. roscadaniel

    Avem aceeasi poza la Muzica… 🙂
    50 Cent mi-a placut si mie cand eram in generala si liceu, dar apoi mi-am dat seama ca e cocalarul Americii.
    La Cranberries ar mai merita mentionata si „Dreams”, dar „Zombie” e cea mai tare melodie a lor.
    Guns ‘s Roses – Don’t cry… poate cea mai de succes piesa pe care au lansat-o. 😉

    15 Martie 2010 la 12:33

Lasă un răspuns

