My dream night… NOT!


De ce nu pot să dorm? De ce, de ce, de ce? Am stat literalmente, completamente 3 ore consecutive uitându-mă pe pereţi, mai mult sau mai puţin, era totuşi întuneric. Nu am putut să dorm, am ascultat aceleaşi ştiri de 3 ori consecutiv, cine ştia că se dau ştiri noaptea… la ora 3! Apoi s-au epuizat melodiile, iar apoi am ascultat povestea unui sclav negru, avea un nume cu G (Gordy, Gardy, Gongordy… pe acol’ pe undeva) şi a prietenului său William şi a lui Bo, un sclav negru care cânta la vioară la diferite petreceri de-ale albilor. Mai întâi are loc o conversaţie între William şi G., unde Will. îi spune ce şi cum trebuie să facă pentru a nu avea probleme cu Master Coop, cum ar trebui să se comporte când îi serveşte pe albi, adică să le fie mereu bine, răcoare, să aibă mâncare şi băutură exact la momentul potrivit, să nu se odihneasca, să fie mereu curat… şi să dea raportul Masterului, în caz că încearcă vreun sclav să evadeze. Ei nu erau închişi ca ceilalţi, aveau o oarecare libertate, nu am prins partea în care aflam şi de ce.

Între timp, Bo îi dă lui G. o vioară mai veche şi începe să-l înveţe să cânte. Ei aveau timp liber pe parcursul verii, deoarece încă nu plecaseră spre luarea altor sclavi, aşa că nu aveau chiar atât de multă treabă. Devine din ce în ce mai priceput, reuşeşte chiar să înveţe diferite melodii, prin repetarea lor până la memorare sau prin inventarea lor. Într-o zi este auzit de Master Coop şi astfel primeşte ocazia de a i se lua din sarcini pentru a repeta la vioară.

Şi de aici viaţa lui G. ia o întorsătură ciudată, căci nu ştie de ce este privilegiat…

 

“Şi aici se termină o alta ediţie minunată a… vă mai aşteptăm şi data viitoare”

           

WTF? Adică începeam să prind firul poveştii şi chiar îmi plăcea, tipa care vorbea avea o voce calmă care în mod normal ar fi adormit pe oricine, dar nu pe mine, desigur… Ok, vreau să aflu continuarea poveştii, ce se întâmplă cu G.?

Şi de curiozitate, tipa se aşteaptă să mă trezesc la 3-4 noaptea să-i ascult poveştile nemuritoare? Şi chiar dacă aş vrea să mă trezesc, nu mai ştiu frecvenţa? Deci nu-i corect.

 

Mesaj pentru naţiune: A mai avut cineva insomnii în data de 3 pe 4 februarie 2010 în jurul orelor 3- 4? Dacă da, aţi ascultat şi voi povestea? Ştiţi când mai e?  Ce se întâmplă? Există si carte? Vreau să ştiu 😦

3 responses

  1. Ion

    Daca ai putea sa dai mai multe detalii, respectiv unde ai auzit povestea si emisiunea la care a fost difuzata. Probabil am stii.

    16 Februarie 2010 la 17:04

    • Intr-adevar, astea ar fi ponturi utile, dar nu mai am nici cea mai mica idee… banuiesc ca ar fi trebuit sa fiu atenta, dar chiar nu eram in stare la ora aceea <_<… Dar mersi oricum 😀

      16 Februarie 2010 la 18:41

  2. Pingback: Dream nights… « Greetings from a cruel world!

Lasă un răspuns

