Reguli?! O_o


Deci sunt in ceata. (mda, pentru mine e aproape o concluzie)…

De fiecare data cand intru pe  un blog, citesc ceva, daca nu-mi place, trec mai departe, dar daca-mi place citesc vreo doua articole sau mai multe, iar apoi imi dau seama ca a trecut o jumatate de ora. Apoi, ies repede spunand ca de data aceasta sigur nu mai intru pe vreun alt blog. Dar cand sa apas X-ul vad blogroll-ul si de aici povestea reincepe cu 5 pagini de bloguri diferite pe care le citesc ca nebuna in paralel. Sunt ingrozita de ora care tocmai a trecut, dar nu ma las vreo doua ore. Pana epuizez cel putin un blogroll.

Asadar, aceasta e nebunia mea, zic eu. Dar cum sa-i adaugi la blogroll? Ar trebui sa citesc mai mult de un articol doua ca sa-mi dau seama ca-mi plac? Hmm, daca le las un comment direct e aiurea? Sunt absolut, irevocabil si complet surescitata de dilema asta. Mai ales ca ar trebui sa-i triez, caci altfel as adauga cate 10 persoane pe zi, daca mi-as prinde mintea. Deci exista reguli?

Caci de curand mi s-a atras atentia in privinta regulilor de bune maniere pe care nu le indeplinesc suficient de cuvincios (cred ca incercam sa fiu sarcastica, dar n-a mers 😐 ). Asadar, astept sa-mi primesc cartea „codul bunelor maniere”, cu imprumut desigur, ca maicamea e indecisa intre noi doi, dar nu considera suficient de mult ca am nevoie sa o citesc.

Venind vorba, am citit ceva din ea (pe conquiztador). Imi spunea cum ar trebui sa ma adresez nu stiu carui luminat. Era ceva cu prea-marite luminat dumnezeizat si afiliat imparatului din cer… (ete scart, am uitat cum era, stiu ca era lung, cu cuvinte simple, dar inventate de ei intortocheate si extrem de enervant sa te adresezi cuiva asa. Doar daca nu ai o ora in plus pentru fiecare adresare, pana nimeriai predicatul la locul lui, erai izgonit din rai… cu tot cu neamul tau. 

Si acum, sincer, cine ma cunoaste, ma stie, cat de cat. Sunt destul de politicoasa, ba uneori prea politicoasa, de curand am inceput sa injur (lucru pe care-l detest din toata inima) lucru care-mi adauga un minus comportarii mele adecvate. Dar cui ii pasa? Trebuie sa am si eu perioada mea de nesimtire, rebeliune (ha, amuzant, eu, asa ceva? Credeti-ma, nu sunt in stare 🙂 ), in care sa-mi vreau nenorocita asta de lume patetica la picioare. Ca doar de, o viata mica si insignifianta avem si pe aia o vrem frumoasa si „roz”, in cazul meu „albastra” si in cazul altora probabil „mov” si „verde”.

Si revenind la politetea mea „totala”. Exista reguli (in blogosfera) ? Stiti bloguri (mai degraba bloggeri) cu capsele puse de care nu ar trebui sa ma apropii? Ar trebui sa nu-mi pese de nimic si sa-i adaug la nenorocitul meu de blogroll? Sau ar trebui sa tac dracului din gura si sa-i citesc in anonimitate?

9 responses

  1. yuri

    Mie mi se pare un lucru absolut normal. Şi eu mai păţesc aşa, zic că nu mai citesc nimic, de pe nici un blog, că m-am plictisit şi vreau să fac altceva şi apoi văd un nume sau un comment interesant şi mai intru pe un blog şi tot aşa la infinit 🙂
    Din punctul meu de vedere nu există nici un fel de regulă, dacă îţi place ce scrie o anumită persoană pe blogul personal o să-l citeşti în continuare, nu e neapărat nevoie să fie la blogroll, poţi să-l pui şi în reader. Acum depinde de fiecare persoană 🙂

    22 Ianuarie 2010 la 11:38

    • hmm, mersi de sfat, nu ma mai simt ca o idioata :D… dar am o alta intrebare de idioata, cum pun pe cineva in reader? :)… adica stiu de optiunile subscribe si altele, dar nu am habar sa ma folosesc de ele…

      22 Ianuarie 2010 la 14:40

  2. Ca să vezi ce coincidenţă…. comentariul tău şi postul… tot al tău. 😀
    Eu am în blogroll pe cei pe care îi citesc frecvent şi pe care nu vreau să mai stau să îi caut ştiu eu pe unde. Blogroll-ul îl folosesc ca pe o scurtătură. 🙂

    22 Ianuarie 2010 la 21:48

  3. exact pentru asta folosesc si eu blogrool .
    in fine nu prea am inteles care sunt acele reguli.

    26 Ianuarie 2010 la 22:52

  4. Ion

    Stai putin, exista reguli in blogosfera? Intotdeauna mi-a placut sa cred ca e un fel de Vest Salbatic asa. Am un aer de rebeliune pe fata care nu ar da bine intr-o lume cu reguli si norme sociale. Poate d-aia nici nu ma mai suna prietena…

    4 Februarie 2010 la 13:00

    • Nu exista reguli propriu-zise, ma refer la cele nescrise, gen: are ceva daca-l adaug la blogroll pe X fara sa-i las cateva comentarii?… si alte intrebarii de genu’ pe care si le pun unii oameni, asa ca mine:D
      Mai stii ca nu :)). Sincer, sunt curioasa cum arata o prietena de-a ta inainte si dupa ce e cu tine 😛

      4 Februarie 2010 la 13:53

  5. Ion

    4 Februarie 2010 la 14:14

  6. Ion

    4 Februarie 2010 la 14:14

    • Tragic… de-a dreptul tragic :))

      4 Februarie 2010 la 14:31

Lasă un răspuns

