(Which) Bands… III


48. Radiohead

E un tip, in spatele contorsionistilor, care chiar pare sa aiba un cap de radio.

49. Green Day

Sunt nascuta in august si nu m-am prins, rusine sa-mi fie… calendarul… si eu care am cautat data de 21 august 2006 (am gasit un contabil mort in ziua aceea, dar nimic mai mult si mai interesant).

50. U2

Sunt doi de “u” pe cladire.

51. Dead Kennedys

Sunt pe perete, langa “madonna”.

52. Twisted Sister

Probabil sunt contorsionistii aceia din mijlocul drumului.

53. Cowboy Junhies

Sunt niste cowboi langa gunoi.

54. Crowded House

Se vad pe geam niste fete imortalizate, in apartamentul ticsit de oameni.

55. Pavement

Singurul trotuar vizibil este cel de lang “yellowman”.

56. Talking Heads

Chiar ca sunt niste capete vorbitoare tipii de la TV.

57. Eminem

Mai pe scurt M&M? in romana “emanem”. Asta chiar a fost buna, desi am banuit, a trebuit sa trisez ca sa fiu sigura.

58. Iron Maiden

In spatele tipilor cu servieta si la costum.

59. Jewel

E un lantisor albastru superb pe jos.

60. Kiss

Cele doua tipe care se saruta?

61. New York Dolls

cele trei tipe care vor fi calcate de “rolling stones”… sunt cele din vitrina.

62. Nine Inch Nails

Este o gramajoara de bete la picioarele printului, e singura chestie care aduce a unghie.

63. Deep Purple

E blocul din fundal.

64. Men At Work

Cat l-am cautat, e tipul de pe bloc, cel putin pare la lucru.

65. Seal

Eu stiam ca seal inseamna stampila, sigiliu… dar aici de fata e vorba de posterul cu foca de langa zombie.

66. Subways

Langa cowboy guys.

67. Eels

Sunt niste anghile intre regina si print.

68. The Cranberries

Nu stiu ce inseamna “cranberrie”… dar oricum, e lada de langa “green day”.

69. Trio

Am gresit, aici sunt cele trei tipe calcate de un bolovan.

70. The Postal Service

E evident ca e postasul.

71. Bush

E o tufa sub trandafiri.

72. The Vines

E o vita de vie, cred, care iese din canal… nu stiu ce spuneti voi, dar ma indoiesc de calitatea vinului lor.

73. The Pixies

Aici sunt zanele de fapt…

74. The White Stripes

Benzile albe… adica zebra

75. Cornershop

Scrie mare “SHOP” :))

Urmatorul articol va fi cu melodiile favorite invatate din acest joc (multumesc din nou celor mentionati in „(which) bands”=> respectiv: neo (http://neo1984.wordpress.com) si emmafantasy (http://emmafantasy.wordpress.com) ) si cu ce mi-a placut sau nu. Sper ca-l voi posta curand 🙂

4 responses

  1. e tare asta cu bands! 😉

    is curios cum ar fi implementat in poza ce ascult eu acum, adica blonde redhead?! ;))

    3 Februarie 2010 la 22:41

    • 🙂
      ma gandesc la o pata mare rosie pe post de cap, iar apoi niste carlionti blonzi :))

      4 Februarie 2010 la 10:29

  2. Pingback: BANDS ♪~♪… I « Georgiana's Blog

  3. Maria Mirela

    Am citit acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

    7 Februarie 2011 la 23:04

Lasă un răspuns

