Deci?/“So, dear idiots, bite me!”


Astazi am avut o serie de discutii cu o prietena si un prieten. Nu ma deranjeaza sa fiu criticata. Bine, mint! Cine naiba recunoaste cu o mana pe inima si una in foc ca s-a simtit bine cand a fost criticat/a? Oricum, ideea e ca inteleg si accept sa fiu criticata, dar nu aiurea. De ce e o problema faptul ca eu am o opinie?

Adica, tu esti idoata pentru ca nu-ti place ”******’ roz cu fundita”. Ok, nu-mi place si spun lucrul acesta. Sau am facut o greseala, o recunosc (ca orice om de buna crestere), dar e peste puterea mea sa aflu de ce sunt idioata?

Deci, da-o naibii de treaba, de cand e interzis sa ai o opinie? Adica, eu facusem intr-o vreme eforturi considerabile de a fi o oaie cuminte si ascultatoare a societatii. Dar sunt frustrata (de unele chestii, doar. Si stiu ca e jalnic, dar scutiti-ma si voi acum) si nu ma pot abtine. Chiar nu eram o fire prea vorbareata, cel putin asta cred eu, asadar nu ma pot abtina cand vine vorba de comentat (in unele situatii).

Bineinteles ca prefer sa fiu idioata, cel putin am o opinie. Invidiez oile pentru siguranta in care zburda, dar daca se va intrevedea o stanca in dreapta si un lup in stanga? Din instinct vor lasa naibii lupul in urma si vor fugi spre stanca (ele neavand fata si spate pentru mai multa campie pe post de pista). Atunci ar fi nasol pentru ele, nu-i asa.

 

Deci, voi ce sunteti?

 

P.S: al doilea titlu e optional

Lasă un răspuns

