(Which) Bands?… II


25. Velvet Revolver

mda…
26. Faith No More


27. Pink Floyd

Nu-mi vine sa cred ca nu-l vad, pun pariu ca e evident. Sa fie oare tipul sters cu camasa roz? Sta langa Alice.
28. The Doors

In spatele tipilor albi sunt niste usi colorate :).

29. The Bee Gees

Sunt pe perete, graffiti.

30. Korn

Le ador melodia “word up”, e abdolut geniala, o ascult deja de doua saptamani…

Si sunt langa happy faces, la fructe, legume si cereale mai nou.

31. White Zombie

Deci stiu de unde vine acum.
32. Blind Melon ?

Intr-adevar, au luat pepenele drept “chior” :)… nu-mi vine sa cred ca aveam exact aceeasi idee in minte, chiar imi imaginam un pepene cu ochelari pentru orbi :)).
33. Garbage ?

E in mijlocul drumului, rasturnat chiar…
34. Yellowman ?

Sub “SHOP”

35. B-52

Ok, am trisat… acum stiu de ce sunt doua avioane, ma gandeam eu ca “jefferson airplain” e de fapt singular :P.

36. The Killers

Aici sunt cei doi mafioti cu ochelari.

37. The Police

In spate de tot, inarmati. Greu i-am vazut.

38. Blondie

E o singura blonda care arata a “blondie”… E cea de sus cu balonul mare si roz.

39. Phish

Mda, adica “fish”… adica in acvariu langa “prince”.

40. Pink

Nu-mi vine sa cred ca e si ea, ma intreb doar unde?… Am aflat ulterior ca ea e peste tot, e cerul insusi :)).

41. Manic Street Preachers

Nu se poate sa fie cei in alb, i-am mai pus o data… altul taiat de pe lista.

42. Great White

Ok, acum ma oftic, a trebuit sa trisez L… great white= marele alb= un rechin, logic! Langa galbejit…

43. Dinosaur Junior

Chiar ca junior :))… am cautat ceva evident, iar apoi mi-am dat seama ca era micutul acela de langa regina…

44. Blur

Ok, blur= estompare, pata… deci e evident ca pink floyd e momentan eliminat.

45. Prince

Banuiesc ca e cel amenintat cu “sex pistols” de “queen”.

46. Hole

E o gaura in asfalt, e vina “rolling stones”-ilor :))

47. Madonna

Cat mi-a luat sa o gasesc, chiar am confundat-o cu „blondie”, pana m-am prins ca nu pun numele lor adevarate, adica madonna se gaseste intr-o vitrina. Si desi e vorba despre madonna (regina popului) ei mi-o arata pe Fecioara Maria, cu tot cu pruncul ei cel de toate zilele. :))

Va veni si continuarea zilele acestea 🙂

One response

  1. Pingback: BANDS ♪~♪… I « Georgiana's Blog

Lasă un răspuns

