Suflet Cu Renume


 

Işi uită, dar-şi aminteşte,

Că totul nu mai întinereşte.

 

 Se tot pierde în zare,

Ochii-i devin mărgăritare,

 

 Mărgăritare adânci,

Dar tari, ca nişte stânci.

 

Căci ochii lui cei înmuiaţi

Se sparg, vii, ca nişte disperaţi.

 

Iar apoi plânge şi râde,

De cele absurde,

 

Zbiară, şopteşte,

Cu culmile răzleţe.

 

Învie şi omoară,

Viaţa regelui de odinioară,

 

Viaţa regelui din el

Ce se trezeşte, cam tot din el…

 

Apoi vine şi zboară,

Se împiedică, coboară…

 

Se apropie, dispare,

Revine fără încetare.

 

Apoi vine şi pleacă,

Se-nchină se-nalţă,

 

Se ofileşte, înfloreşte,

Dar mereu străluceşte

 

Căci el va rămâne,

Suflet cu renume.

 

10 responses

  1. ador poza care ai pus-o in acest post!!

    7 Ianuarie 2010 la 9:27

    • mersi 🙂

      7 Ianuarie 2010 la 15:01

  2. Ion

    Ma, cine pula mea scrie poeziile astea gay pe care tot le postati toti?

    Majoritatea sunt diferite, dar toate spun acelasi lucru: „ma ard in cuc”

    La multi ani apropo!

    7 Ianuarie 2010 la 15:00

    • Tz tz tz, sunt profunde :))… Acum despre ce vrei sa scrie? Uimeste-ma cu una :P… Apropo, eu. Asta e de acum 3 ani

      7 Ianuarie 2010 la 15:03

    • Ion

      Acum trei ani, ce varsta aveai… 12?

      11 Ianuarie 2010 la 23:59

      • de fapt 13, am totusi 16 momentan 😛

        12 Ianuarie 2010 la 18:53

      • Ion

        Pentru o secunda chiar am crezut ca ma insel in privinta ta… se pare ca instinctul meu de fata mare nu ma-nseala.

        Revenind la tonul putin mai serios si mai formal, vreau sa iti spun ca citita de mai multe ori, poti gasi in poezie un sens mai profund. Dar doar pentru un ochi mai antrenat si pentru o anumita stare de spirit.

        Intradevar nu e o poezie rea, dar problema e ca nu esti cu nimic mai diferita decat alte cateva zeci de bloguri prin care am mai trecut si am citit aceeasi poezie, cu alta palarie.

        Cum zicea si iulia… ador poza pe care ai pus-o in acest post.

        In rest, ti-am zis la multi ani? Te-am intrebat ce rezolutii ai in noul an?

        13 Ianuarie 2010 la 12:23

      • Nu stiu de ce m-am obisnuit asa, dar de fiecare data cand primesc un comentariu de la tine stau pe muchie de cutit, inca ma mir ca mai exist (d.p.d.v. verbal :)) ).

        „Inseli”? Hmm, ceva pozitiv (macar a fost o secunda) , ok, e bine pana aici :).

        Apropo, multumesc, cred… inca nu stiu sigur.

        Stiu ce vrei sa spui, gasesti multe bloguri care seamana, iar al meu nu face cine stie ce diferenta, dar… cam asta e.

        Si eu care credeam ca poza nu cuprinde exact ideea poeziei :).

        Imi spui acum, deci multumesc :). Momentan zero rezolutii, nu prea cred in ele, mi se par aiurea, iti umflii penele cu sperante, iar apoi tot cad pana anul viitor, lucru ce nu e tocmai placut, din cate stiu eu 😛

        13 Ianuarie 2010 la 13:48

  3. Imi place cum scrii,si poezia e chiar profunda,parca ar fi o pictura abstracta.Iar Ion in primul rand sa invate din codul bunelor maniere.Daca tot iti place sa citesti bloguri,te invit pe blogul meu de poezii sa iti spui parerea ta http://cati1977.blogspot.com/

    24 Ianuarie 2010 la 20:58

    • Multumesc mult de aprecieri ^_^… Cat despre Ion, stai linistita, sunt obisnuita, banuiesc ca imi prind bine si ceva critici din cand in cand 🙂
      Scuze ca-ti raspund cu intarziere, dar blogul meu ti-a luat comentariul drept spam, asa ca nu l-am gasit decat acum

      11 Februarie 2010 la 17:42

Lasă un răspuns

