Leapsa :)


prima mea leapsa… sa vedem ce-a iesit 😛

1.Ce îţi place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?

* imi place sa stau, sa ma gandesc la toate lucrurile posibile si imposibile, de la persoane la povesti fantastice… pentru unii e pierdere de timp, pentru mine e un fel de a gandi

2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

* as lasa totul balta, mi-as lua inima in dinti si i-as spune tot (i know who), iar apoi as cugeta lamentabil la alegerea unui lucru din duzina „am de gand sa…” si mai presus de toate, as face tot ceea ce stiu ca in alte circumstante nu as face

3. Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

* nici gand, as calatori in toata lumea, as cheltui o groaza de bani pentru a incerca diferite lucruri, de la scufundari la alpinism si ritualuri ciudate… si mi-as lua carnetu’ mai devreme.

4. Peste 15 ani, ce-ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?

* „a luptat si dorinta i s-a implinit”

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

* „a existat si se va stii mereu”

6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

* „niciodata sa nu spui niciodata”

7. Când erai mic, ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

* sincer, intrebarea mi-a dat de gandit, caci nu-mi amintesc sa ma fii intrebat cineva vreodata asa ceva… (daca ma insel si o sa-mi amintesc, voi corecta)

8. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?

* as trai… as simti totul pe propria mea piele fara sa ma tem, pentru prima data in viata

9. Ce-ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?

* vreti sa stiti cine a fost bunica voastra? (sa speram la un”da!”)  Atunci am sa va spun o poveste frumoasa…

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieții tale și să îți iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ți le-ai adresa?

* ai regrete?

* cui ai vrea sa-i multumesti?

* daca ai afla ca aceasta e ultima zi din viata ta ce ai mai face?

am gasit-o pe  http://22minutes.wordpress.com

o poate lua cine doreste 🙂

5 responses

  1. yuri

    1. Nu ştiu, probabil să ascult muzică 🙂
    2. Nu mi-ar mai păsa aşa de mult.
    3. Nu, mi-aş deschide propria afacere şi aş avea grijă ca familia mea şi viitori mei copii să nu ducă lipsă de nimic.
    4. Nu aş vrea să scrie nimeni nimic despre mine.
    5,6. La asta chiar nu m-am gândit. Nu-mi place să mă gândesc la lucruri atât de sumbre, cum ar fi moartea.
    7. Doctoriţă 🙂
    8. Probabil că aş încerca lucruri pe care până atunci mi-a fost teamă să le fac.
    9. Nu e nevoie să le spună nimic pentru că o să le spun eu 😛 Glumeam 🙂 Îmi doresc să fiu la fel de iubită de copiii mei cum îmi iubesc eu mama, atunci ei ar putea să le spună nepoţilor cât de mult mă iubesc şi cât de mult îi iubesc.
    10. Foarte originală întrebarea. Probabil că aş vrea să ştiu dacă eu şi familia mea am fost fericiţi şi sănătoşi. Altceva nu-mi vine în minte acum 🙂

    19 Decembrie 2009 la 10:32

    • imi plac raspunsurile tale :D, sunt haioase… cat despre intrebarea 9, psihologii spun ca relatia pe care o are copilul cu mama lui se va transpune de cele mai multe ori in relatia generatiei urmatoare sau ceva de genu’… deci, copiii tai te vor iubi 😀

      19 Decembrie 2009 la 12:28

  2. Cred, dar nu sunt in totalitate sigur… ca voi face si eu leapsa asta in curand. Interesante raspunsurile tale! 😉

    21 Decembrie 2009 la 4:53

    • am cam in pana de idei, de aceea nu prea ma arunc eu in „leapse”, dar asta mi se parea ciudatica :D… esti binevenit sa o iei oricand 😀

      21 Decembrie 2009 la 9:39

  3. 22minutes

    si mie mi-a placut leapsa asta B-)

    15 Ianuarie 2010 la 8:31

Lasă un răspuns

