Doar o umbra nula.


Durerea mea

Imi striga non- stop,

Dar sincer va spun

Sa o astampar, Nu Pot!

 

Totul ma inconjoara,

Ma acapareaza, ma omoara.

Se intind si desprind,

Si fug la goana gafaind.

 

Si se intorc cu noroc

Si ma inghit pe loc

Si ma sorb dintr-o privire,

Cu o umbra pala de mahnire.

 

Iar eu ma avant in abis

Si-l gasesc ca pe un vis,

Cu-o greseala colosala

Il traiesc, frivola find.

 

Dar ma trezesc apoi buimaca,

Insangerata, indurerata…

Si ma ridic iar in picioare

Ca sa plec din nou la vale.

 

Acolo voi gasi un loc,

Un loc cu un dragut de foc,

Ce ma va incalzi pe loc,

Ca mai apoi sa faca “poc”.

 

Nu stiu cum de s-a intamplat,

Stiu doar ca mi-a pasat,

Ca el s-a dus si s-a ascuns

Si la mine n-a ajuns.

 

Dar il monopolizez,

Fara sa stiu ca-l cam ranesc…

Dar el tace si ma-ndura,

Caci “sunt doar o umbra nula.”

4 responses

  1. neo

    frumos.. foarte frumos.. daca e originala, felicitari.. imi place..

    20 Decembrie 2009 la 21:46

    • daca nu era originala, o puneam cu un link catre autor :D… asadar: multumesc

      20 Decembrie 2009 la 22:00

  2. mi-a placut….am simtit si eu la fel…acum nu mai…..

    21 Decembrie 2009 la 12:09

    • mersi :)… mda, stiu cum e, dar asta e…

      21 Decembrie 2009 la 13:21

Lasă un răspuns

