Dimineaţă


Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

 

   

 

  Ce dimineaţă perfectă. Un vis draguţ, fluturii din stomac dădeau fericiţi din aripi, iar eu m-am trezit. Nu pot spune că nu am simţit şi un fior micuţ de regret pentru că m-am trezit, dar hey! Putea fi mai rău, mult mai rău. O privire spre geam mă asigură fericită că nu voi încălţa nici astăzi ghetele de iarnă. Dimpotrivă, soarele acela parvenit crede că ne luminează ziua cu raze călduţe, dar de fapt ne îmbie mişeleşte afară, unde e mult mai frig decât pare. Dar fie, nu-i nimic, nu mă supăr pe el pentru că sunt binedispusă. Deşi nasul meu a degerat în ultimele 5 secunde, acum pare să-şi revină la culoarea iniţială. Iar eu, fug din camera mea mâncând pământul, deja încep să simt frigul care intră pe geam… brr!! “such a bad idea”
Iar acum, find singura trează la ora asta, mă duc în bucătărie. Îmi prepar un cappucino. Mă aşez confortabil pe un scaun, îmi ţin băutura în mână şi mă holbez pe geam. Stau acolo câteva momente bune cugetând la dimineaţa mea perfectă… La urma urmei, e doar o singură dată în viaţă dimineaţa aceasta. Iar ritmurile muzicii din casă încep să prindă viaţă.
A fost frumos cât a durat… 

  

   

    

    

One response

  1. Pingback: Dimineaţă « Georgiana's Blog

Lasă un răspuns

