Dr.House fans,


Din ce am numarat eu, sunt vreo 100 de cautari legate de dr.house numai pe blogul meu :), care intreaba disperati google-ul cand se difuzeaza dr.house… asa ca m-am gandit sa va fac o bucurie si sa va informez: este de luni pana vineri de la ora 21:00 pe AXN, momentan e sezonul II, iar pe TVR1 joia de la 23:00 difuzeaza sezonul V, momentan.

Bonus: Anatomia lui Grey se difuzeaza doar lunea de la ora 22:00 pe TVR1, momentan sezonul V

P.S: poate voi mai adauga niste replici, unele mai recente :)…

9 responses

  1. neo

    i love house.. lumea zice ca avem replici in acelasi gen.. p.s. house se difuzeaza cand vreau eu, ca am toate episoadele.. :))

    20 Decembrie 2009 la 21:44

    • te urasc.
      stiu ca „a uri” e un verb mare si tare, dar nu ma pot abtine… nu e corect, adica eu lupt de zor cu netu’ sa vad cate un amarat de episod si tu… 😦
      dar totusi, nu o lua prea rau, imi va trece, cred 🙂

      20 Decembrie 2009 la 21:59

      • neo

        pai suntem in acelasi oras.. orice se poate rezolva, cu net, un mess la indemana sau un stick..

        21 Decembrie 2009 la 1:58

      • ai dreptate, pai eventual sa le trimiti pe mail… daca nu dureaza prea mult sau pe mess, cum ai spus si tu

        21 Decembrie 2009 la 9:44

      • neo

        are 350 mb un episod, deci pe mail mai greu..

        21 Decembrie 2009 la 17:38

      • pacat :(… pai atunci pe mess?… sau nu stiu, in ritmul asta numai te stresez :))

        21 Decembrie 2009 la 21:40

      • neo

        pe mess.. ca si-asa merje mereu, si-s in juru’ calcului.. si nu ma stresezi.. cel putin, nu inca :))..

        3 Ianuarie 2010 la 18:59

      • ma bucur :), atunci id-ul meu e: „na, ca numai e” … acesta il folosesc cel mai mult… sa-mi spui te rog cand imi dai add ca sa-l sterg din comment 😀

        3 Ianuarie 2010 la 19:58

      • neo

        done

        4 Ianuarie 2010 la 18:03

Lasă un răspuns

