Tot Eu!


fear

Nu-mi vine să cred că-mi trăiesc iadul în mijlocul raiului. Că în locul în care ard în flăcări, unde-mi spun cele mai ascunse gânduri, unde cinismul a sărit liber din fiecare colţisor şi în fiecare persoană întâlnită şi urâtă de mine vreodată, sunt eu. Da, acolo eram, în locul de care mă temeam cel mai mult, şi totuşi, acum, când mă uitam cu durere la sentimentele mele, transformate în culori reci sau calde, nu puteam să nu zâmbesc de propriul meu coşmar, care într-un mod bizar mă făcea fericită… Eu mă transformam în ceva degradant pentru orgoliul meu, în ceva monocromatic, care îmi sfărâma curcubeul, silindu-l sa devină alb, ca cerul, şi negru, ca pământul, numai aşa îmi mai puteam defini universul… Dar acceptam cu inima îndoită, căci ramaneam tot eu…

Lasă un răspuns

