Ce Cred Eu!


-spune-i criza adolescentina daca o sa te simti mai bine, dar taci-

Nu inteleg nimic din lumea asta. Ne nastem, toata lumea e fericita de asta, sau nefericita, depinde de cum iti nimeresti familia, doar de! Norocul ti-l faci singur… Adica de aceea stai inchis acolo 9 luni, ca sa te gandesti cum sa-ti faci norocul mai bun in viata ce va urma si de care tu nu ai habar. Apoi trebuie sa inveti sa traiesti, sa-ti bati capul cu chesti care nu-ti aduc nimic, sa mergi la scoala si sa fi cineva, sa-ti faci familia fericita si mandra de tine ca sa nu te simti ceva care termina degeaba oxigenul, deja limitat, din lumea aceasta “mare”, plina ochii cu locuri ciudate care le numesti “acasa”. Cand ajungi la adolescenta incepi sa te gandesti la chesti de genu’, deoarece dai de alti oameni care nu gandesc ca tine, dar care fac acelasi lucru ca si tine, adica se nasc si ei candva, pe urma iti arunca in fata o chestie pe care ei o numesc “a-ti trai viata” ca mai apoi sa moara, desigur, la fel ca si tine candva.

Deci “viata” este o chestie mare sau mica, depinde cum o vezi, dar in care toti facem acelasi lucru, in mare, detalile nu conteaza intotdeauna…

Doar acum am realizat ce minunat o sa fie, abia astept sa cresc “mare”, sa-mi bat capul cu tot felul de chestii care ajuta la „dezvoltare”, apoi sa raman invizibila pentru restul universului, dar sa fiu totusi fericita cu amintirile celor 100 de oameni care m-au cunoscut vreodata, iar apoi sa ajung in ultimul stagiu, adica sa mor, bineinteles…

Gaara

 

 

Post Scriptum:

Ceea ce am scris e doar o parere de a mea de acum cativa ani, ma gandeam ca ar merita sa fie postata… stii, parca are un adevar printre randuri, dar, vedeti voi, asta e doar parerea mea.

5 responses

  1. Ion

    Da-mi voie sa imi exprim umila parere despre izbucnirea maniaco-depresiva pe care se pare ca o manifesti in cateva randuri, la fel de anonime ca si viitorul tau. Si, de vreme ce sunt probabil cele mai sincere din viata ta, merita o recenzie pe masura:

    Din punct de vedere psihologic, faci parte dintr-o categorie extraordinar de larga de cetateni de consum… respectiv cei uzitaţi de sistem pentru a mentine societatea o masinarie bine unsa.

    Ai un caracter submisiv si singurele tale iesiri din sablonul fetei normale care probabil ia premii la liceu, sunt cele de la supermarketuri, cand casiera se misca prea incet.

    Cel mai probabil, nu esti nici speciala si nici o revolutionara redusa la tacere de guvern. Cea mai buna solutie pentru a deveni mai sigura pe tine ar fi sa pui o poza cu ţâţele tale, si sa ne faci sa ne schimba radical parerea despre non-conformismul si puterea ta de caracter.

    Mentionez ca poza ar trebui sa includa atat faţa cat si un post-it pe care sa scrie data, ora si linkul catre blogul tau, pentru a ne asigura ca e legitima.

    Fii tare!

    25 Septembrie 2009 la 10:26

    • nu am inteles faza cu fata mea si legatura cu post-itul?… deci sincer, te ador, a meritat sa te gasesc pe wordpress fie si numai pentru comentariile tale :)… apropo, am spus deja ca era o parere mai veche de-a mea, nu cred ca mai gandesc chiar asa intunecat, era o parere dintr-o faza proasta a vietii mele minuscule (nu ma refer la chesti gen, m-a parasit iubitu’ si cacaturi inutile de genul acesta, nu fac drame chiar din orice)… nu prea am luat nu stiu ce premii prin liceu pana acum, dar multumesc oricum (chiar daca am inteles ca nu asta era aluzia). si stiu ca nu sunt speciala, frumoasa, desteapta si orice alta calitate peste media de 50%, dar am dreptul sa visez, macar atat :)… de unde stii din ce categorie psihologica fac parte? uite cum facem, eu anul acesta fac psihologie si se presupune ca o sa invatam despre tipurile noastre de personalitate, nu te contrazic 100% deocamdata, dar cand aflu te anunt, asa, ca fapt divers :).
      P.S: sunt o fire destul de realista in ceea ce ma priveste, dar tu nu pari a fi

      25 Septembrie 2009 la 16:30

    • Ion

      fata cu faţa ta: ţîţe + faţa + post-it = poza pe blog (schematic?)

      Anul asta la psihologie o sa inveti cel mai probabil tipuri de temperament- Colericul, Sangvinicul, Flegmaticul, Melancolicul, Extrovertitul si Introvertitul.

      Nu o sa te ajute cu nimic in viata….

      O sa iti explice doamna profesoara (daca ai noroc) e ca o persoana nu are un singur tip de temperament. Este mai mult un cumul din toate, insa cu o anumita inclinatie catre unul, doua sau chiar trei dintre ele.

      Din nou nu o sa aiba nici o legatura cu viata reala…

      Dar cel mai important e sa revenim la subiectul cu poza.

      25 Septembrie 2009 la 22:42

      • Ion

        faza*

        25 Septembrie 2009 la 22:42

      • ok ok, era doar o idee faza cu psihologia :)… poate o sa aiba legatura cu viata, nu sti niciodata :P…

        27 Septembrie 2009 la 14:30

Lasă un răspuns

