Imi Place Twilight!


twilightDesi am furat sloganul de campanie al unui presedinte american (cel putin asa au spus in „viata cu louie”) vreau ca voi, cititorii invizibili, sa aflati ca-mi place seria „amurg”. Filmul mi se pare ok, are farmecul lui si daca lasi naibii povestile cu Vlad Dracul si te chinui sa gasesti o alternativa acceptabila, atunci poate o sa reuseasca multi sa nu mai critice. Ok, poate sunt eu mai intepata fiindca baga filmul si cartile in aceeasi oala, dar oricum cartile sunt destul de bune. Adica nu neaparat povestea in sine, ci felul de a descrie anumite lucruri, amuzamentul si personalitatile personajelor. Mi se pare normal sa avem cu toti o parere, dar „vedeti voi, ale voastre devin idiot de exagerate”. Unele faze devin ridicole si in carte, dar pana si acelea au intr-un fel farmecul lor ciudatel… 

Aceasta a fost doar parerea mea, peace! ^.^

 

P.S: nu sunt o emoista distrusa sau orice alt adjectiv gandit de voi, dar sunteti liberi sa va exprimati

P.S2: nu sunt nici o „pitzipoanca cu tocuri cui si geanta de marinar”, dar din nou sunteti liberi sa va exprimati

10 responses

  1. Ion

    Nu esti o emoista distrusa fiindca iti plage twilight… esti mai mult o pitipoanca cu tocuri cui si geanta de marinar.

    12 Septembrie 2009 la 17:44

    • hmm, crezi? nu m-am gandit si la alternativa asta, dar banuiesc ca o pot scrie

      13 Septembrie 2009 la 11:05

  2. yuri

    Şi mie îmi place Twilight 🙂 Recunosc că nu am citit cartea (citesc în prezent ceva mult mai interesant:P), dar filmul mi-a plăcut. Nu cred că trebuie să fi într-un anumit fel ca să-ţi placă Twilight sau orice altceva, cred că trebuie să fi doar tu şi atât. Asta ne caracterizează pe noi toţi, nu? În funcţie de personalitate, de caracterul nostru alegem lucrurile care ne plac, indiferent că aceste lucruri pot să le placă şi celorlalţi sau nu.
    Fiecare are dreptul la opinie şi este dreptul fiecăruia să se orienteze către ceva ce crede că-l caracterizează 🙂

    13 Septembrie 2009 la 12:10

    • stiam eu ca va fi cineva de acord cu mine :)…. mersi!… eu le-am citit pentru ca erau laudate de cei de langa mine si-mi plac 😀

      13 Septembrie 2009 la 12:34

  3. Filmul este mortal.:X. Din pacate n-am resuti sa-l citesc…dar intr-un viitor mai apropiat o voi face. Oricum…. nu trebuie sa bagi lumea in seama pt comentarile aiurea despre film, si asa mai departe…pt ca sunt rautaciosi.

    15 Septembrie 2009 la 13:11

    • si cartile sunt foarte bune, ti le recomand :)… stiu ca asa sunt oameni, de aceea ii ignor 😀

      15 Septembrie 2009 la 15:31

    • Ion

      Intradevar… ignora parerea omului de rand, fiindca el n-ar stii ce e aia arta nici daca ar fi pictata pe strungul cu care lucreaza in fiecare zi.

      Vampirii sunt nascuti sa straluceasca in lumina, sa manance conopida si sa se dea cu ruj in fiecare dimineata inainte de a zbura din casa.

      23 Septembrie 2009 la 11:51

      • arta? de unde pana unde arta? sau te referi la arta cinematografica sau a legendelor?… e o alta perspectiva gasita de autoare, sunt vampirii doar pentru ca beau sange, in rest sunt oameni, e adevarat ca seamana prea mult, dar nu trebuie sa arate ca niste monstrii zburatori ca sa te gandesti la legende… apropo, nu mananca legume, beau doar sange de animal, asta inteleg ei prin a fi vegetarian, e de fapt un fel de gluma

        23 Septembrie 2009 la 15:56

  4. Emy

    hey… si mie imi place Twilight…si am citit si cartile.. si am vazut si filmele… sunt superbe absolut toate scenele din film.. desi in carti sunt mult mai multe detalii.. si iti da alta impresie(una mai buna:”>)..dar.. fara film.. nu ne-am fi imaginat absolut deloc cum arata o Bella.. si un Edward;x…deci…IMI PLACE TWILIGHT SI NU SUNT O PITZIPOANCA PE TOCURI..SI NICI O EMO;) :*:*

    3 Iulie 2010 la 23:08

    • Ma bucur ca mai intelege cineva faptul ca o carte nu este egala cu un film. Si mersi de comment 🙂

      4 Iulie 2010 la 18:28

Lasă un răspuns

