Aberatii de Ziua Mea!


M-am gandit sa incerc sa-mi fac blogul mai subiectiv, oarecum, ceea ce vreau de fapt sa spun este ca doresc sa ma lepad de versuri, ganduri si povesti si sa pun putina realitate personala din cand in cand. De exemplu, azi e ziua mea, macar sa se stie, desi parca vorbesc cu mine insami, care stiu deja… Brrr, iar ma pierd, tot timpul ma las dusa de val cand incep sa scriu, parca as avea un motoras care o ia la vale cand deschid gura sau word-ul. Lasand aberatiile mele adolescentine la o parte, vreau sa-mi spun La Multi Ani, mie!… In ciuda urarii spuse de mine pentru mine, sa stiti ca nu sunt chiar asa de egocentrista, desi mai am momentele mele, ca doar de, am 16 ani de acum si putin in colo… Si bineinteles ca am sfarsit batand campii <_<

P.S: am incercat sa adaug o melodie(de pe trilulilu) si mi-au dat doar link direct, trebuie sa platesc sa am CSS-ul acela ca sa pun melodii? nici de pe calculator nu ma lasa :(.

4 responses

  1. lev darko

    La multi ani! 🙂

    29 August 2009 la 16:59

    • Multumesc multumesc multumesc!!! :)… s-a mai gandit cineva si la mine in afara de cei obisnuiti 😀

      30 August 2009 la 10:58

  2. yuri

    La Mulţi Ani! Să fi sănătoasă, fericită şi împlinită 🙂

    31 August 2009 la 10:50

    • Multumesc din nou! 🙂

      31 August 2009 la 11:21

Lasă un răspuns

