I Was Helped! Thank You „lev darko” :)


Help_please

Nu stiu ce setari am stricat eu sau altcineva, dar daca las un comment nu-mi mai apare site-ul odata cu nickname-ul, ceea ce e ciudat, avand in vedere ca eu comentez fiind logata. Nu stiu exact care e problema, deci daca are cineva vreo idee va rog ajutati-ma. Stiu ca ma milogesc, dar sunt cam paralela cu wordpressul, mi-a luat o ora, cel putin, sa gasesc „blogroll” si felul cum adaug, la fel am patit si cu singura mea pagina in plus de pe blog. Stiu ca poate sunt putin cam melodramatica, dar totusi, v-as multumi enorm daca mi-ati spune care e treaba cu lipsa site-ului odata cu numele :(… Multumesc anticipat 

6 responses

  1. lev darko

    incerc sa-mi dau seama cam ce ar putea fi la mijloc

    26 August 2009 la 17:46

  2. lev darko

    cred ca stiu 🙂

    26 August 2009 la 17:51

  3. lev darko

    cauti (sus stanga, in colt) ‘contul meu’, acolo click pe ‘panoul global de control’, acolo ( tot in stanga) click pe ‘profil’ sau ‘profilul meu’, in pagina care se deschide cauta ‘informatii de contact’ si acolo la ‘site web’ copiezi adresa ta: https://cleena.wordpress.com, te duci in josul paginii dai click pe ‘actualizeaza profilul’ si ar trebui sa mearga… succes 🙂

    26 August 2009 la 18:04

    • inca nu stiu sigur daca a functionat, dar oricum multumesc foarte foarte mult pentru ajutor 🙂

      26 August 2009 la 18:12

      • deci functioneaza, multumesc multumesc multumesc!!!… 🙂 m-ai salvat 😀

        26 August 2009 la 18:14

  4. lev darko

    cu placere 🙂

    26 August 2009 la 18:16

Lasă un răspuns

