Gandurile Unui Catelus


Stiti care e partea amuzanta?… Faptul ca nu e nicio parte amuzanta. Adica ar trebui sa fie, deja ma pufneste rasul, dar “c’est la vie”… nu pot sa ma intorc in timp, sa ma schimb, sa nu exist, pot doar sa raman aici, sa exist si sa creez, sa vad tot ce ma inconjoara, doar lumea-i larga, ma omoara… rime, versuri cu omonime, se invart si ma ametesc. Unde-i simplul vietii noastre, care sare si se agata de a noastra mare groaza? Numai asta cam gandesc, in clipa in care obosesc. Amuzant, va spun pe bune, grea e viata fara mine. Sunt un catelus micut, m-am nascut, acuma cant, dar nimeni nu ma intelege, toti ma ataca si ma-npung cu a vietii marginire. Nimeni nu-ntelege oleaca. Am o zgarda anti purici, nu ca as avea nevoie, oricum fug “mare nevoie”. Oare cum se poate asa, ei sa fuga uite asa. Asta este nesimtire, eu va spun chiar cu mahnire, acum pe veci, eu nu mai pot sa-ntineresc. Cu o labuta fermecata, va salvez armata toata, sunt un catelus micut si pe toti eu va amuz. Dar pe urma sa vedeti, vai de tine si tine, scumpe om fara numire, caci te vad, te memorez, apoi tot te devorez. Isoscel e-n devenire…

 snoopy

Lasă un răspuns

