(Ar fi) o Schimbare…


Gândeşte-te că zbori sau visezi, un loc pe care-l vezi pe geamul masinii. Ca o altă lume pe care nu o atingi, simţi sau auzi. E acolo, o admiri, dar atât, nimic mai mult. Oare de ce? N-ar fi mai frumos să pluteşti încet spre ea, împotriva raţiunii tale. Să o laşi pur şi simplu să zboare, iar tu, să fi din nou ridicol de iresponsabilă. Toată lumea ne crede adulţi, sau cel puţin aşa spun ei când greşim, iar în rest suntem nişte copii. De ce? Nu are sens şi e frustrant, de aceea vreau să fie o zi în care eu să fac absolut tot ce-mi trece prin cap. Să mă duc pe o stâncă mare, cea mai mare, şi să-mi dau drumul, să urlu cât mă ţin puterile în timp ce las vântul şi lumea în spate. Să zbor, da, să zbor, să reuşesc cu dibăcie să ratez pământul şi să mă înalţ cu gândurile mele departe de tot ceea ce mă înconjoară. Mi-ar plăcea, dar aş putea? Mi-aş dori, dar m-aş lăsa? Poate da sau poate nu, eu sper doar că se va întâmpla, într-o zi cu soare, căci asta ar fi o schimbare…

  Window_to_My_World

Lasă un răspuns

