Trecut, Prezent, Viitor…


Mă gândeam la viitor, şi când am văzut ce mă aşteaptă, m-am decis să-mi trăiesc prezentul, să nu mi-l irosesc gândindu-mă la viitor… Când am ajuns în clipa viitorului… Am privit în urmă şi mi s-a prelins pe faţă cel mai frumos zămbet… Şi mi-am dat seama că merită să-mi irosesc viitorul pentru a privi în urma, pentru a-mi aminti de un prezent care a devenit trecut, dar care îmi va rămâne în suflet pentru totdeauna… De ce? Pentru că l-am trăit, am dobândit amintiri de neînlocuit, am câştigat iubire şi timp… Fără să-mi fac planuri de viitor, am trăit clipele… De bucurii, necazuri, peste care am trecut cu ajutorul celor din jur… Azi nu mai există notiunile de trecut, prezent, viitor… Ci doar un permanent prezent care îl voi trăi undeva departe pentru totdeauna… Ce este moartea? Este doar trecerea într-un permanent prezent, într-o lume fără limite, unde nu eşti nevoit să te gândeşti la viitor… Aşa că trăiţi-vă viaţa, căci atunci când vă aşteptaţi mai puţin ea se poate sfârşi! Nu vă mai gândiţi la viitor, traiţi-vă prezentul, căci veţi fi surprinşi când va veni clipa, şi nu va mai exista viitor, va fi doar un permanent prezent care trebuie trăit!

Lasă un răspuns

