M-am invins


Miluji te, volin te, mina rakastan sinue, s’ ayapo, yo tyebye jyublyu, je t’aime, I love you, te iubesc… o pot spune intr-o suta de limbii, dar conteaza? Pe mine nu ma incalzeste. Lumea mea ploioasa a fost vizitata de fulger, dar atat, nimic mai mult. Un fior, un zambet, o lumina si atat. Fluturii nu vor sa zboare, vor sa zaca. De ce? nu vreti sa plutiti, norisorii sunt aproape, odata ajung acolo. Dar tot nu vor, deja se pierd, se indeparteaza de mine… Nu!!! Veniti inapoi sau luati-ma cu voi, vreau cu voi, altfel nu va mai fi iubire, dar nu, ei incapatanati vor sa zboare, nu vor bagaje… iar eu, ce pot sa fac? Sa ma uit in urma nu are rost, prezentul ma va prinde si ma va arunca in viitor, e mai bine daca ma duc eu spre el, poate speriata, dar tot va veni, cu cat mai repede cu atat va fi mai “trecut”… Dar amarnic, viata mi se scurge in noapte, se dizolva in gandurile nespuse si raman acolo, e mai bine, da, lumea mea, acolo e frumos. Acolo lucrurile sunt gri, nu ma mai chinui cu monocromatice, dupa lupte seculare se intampla, iar eu? Exist, da, exist! Si o spun cu tarie caci am invins, m-am invins pe mine si sunt mandra, ma falesc si-o luminez, caci eu inca exist.

Lasă un răspuns

