I’m dizzy


FallingGirlAstazi sunt plina de “gratie”. Ma rotesc in jurul propriei cozi ca mai apoi sa ma impiedic. Scap tot ce prind si rastorn totul. Cam asa a fost dimineata mea, dupa o vreme am revenit la normal cu un calm indestructibil inaintea mea. M-am simtit ciudat, parca nu eram eu. de fapt, si acum simt aceea prezenta necunoscuta si ciudata in mine. Acum cateva zile, ceva a murit in mine, nu interpretati gresit, ma refer la o alta bucatica din speranta pentru lumea mea care s-a stins ca o steluta si apoi a cazut ca o pleiada, pentru o scurta bucata de timp. Cerul meu a mai scapat de o stea. Carul cu dorinte a mai pierdut un piciorus, iar luna a mai descoperit un crater in ea, saracuta. E atat de fragila, si totusi, continua sa atraga fiecare meteorit din imediata ei apropiere, iar acestia, badarani cum sunt, o ranesc. Indiferent daca devine intimidata de acel meteorit mare ea ramane ferma pe pozitie. Existenta aceasta…

4 responses

  1. lev darko

    vor veni si zile mai bune… adica nu stiu daca chiar vor veni :)… speram… keep dreaming 🙂

    6 August 2009 la 15:20

    • cleena

      trebuie sa vina 🙂 odata si odata… mersi 🙂

      6 August 2009 la 17:20

  2. akira kisame

    nu-ti face griji si eu ma simt asa cateodata si cindva o sa apara si soarele iar ploaia (de meteoriti)se va opri

    13 August 2009 la 20:13

    • cleena

      mda, probabil… dar mersi totusi 🙂

      15 August 2009 la 17:02

Lasă un răspuns

